AkzoNobel heeft haar lakmerk Lesonal vernieuwd. Deze vernieuwing valt ssamen met het 160 jarig bestaan van Lesonal. Dit laat de Nederlandse lakproducent weten.
Logo
Onder de vernieuwingen valt het nieuwe logo, dat nu een frissere en modernere uitstraling heeft. Productetiketten hebben nu een duidelijke kleurcodering en afbeelding voor elke productcategorie, waardoor klanten producten makkelijker en sneller kunnen herkennen. Topcoat- en basecoat-producten die gebruikt worden in dezelfde mengmachine zijn duidelijk te onderscheiden door de kleuren en afbeeldingen op het blik.
Onder de vernieuwingen valt het nieuwe logo, dat nu een frissere en modernere uitstraling heeft. Productetiketten hebben nu een duidelijke kleurcodering en afbeelding voor elke productcategorie, waardoor klanten producten makkelijker en sneller kunnen herkennen. Topcoat- en basecoat-producten die gebruikt worden in dezelfde mengmachine zijn duidelijk te onderscheiden door de kleuren en afbeeldingen op het blik.
Reclame
Ook zijn alle reclamematerialen opnieuw ontworpen, met een meer eigentijdse uitstraling. Er is tevens een nieuwe website. De merkvernieuwing omvat een serie ondersteunings- en communicatiemateriaal om klanten inzicht te geven in de veranderingen.
Ook zijn alle reclamematerialen opnieuw ontworpen, met een meer eigentijdse uitstraling. Er is tevens een nieuwe website. De merkvernieuwing omvat een serie ondersteunings- en communicatiemateriaal om klanten inzicht te geven in de veranderingen.